احمدرضانکوئي
مشخصات فردي
ويژگيهاي من

مشخصه اخلاقي: باهوش
رنگ مو: مشكي
رنگ چشم: مشكي
تناسب اندام: معمولي
رابطه با سيگار: متنفرم
قيافه: خيلي زيبا
رنگ پوست: سفيد
بيني: متوسط
تخصص: استاد رياضي و کامپيوتر
وب سايت: Ahmadrezan79.parsiblog.com
علايق من

ورزش: فوتبال
کتاب: علمي
موسيقي: فرقي نداره
خواننده: ندارم
فيلم: ساختمان پزشکان
غذا: ته چين مرغ،الويه و پيتزا
روز هفته: پنج شنبه
فصل سال: تابستان
تيم فوتبال: بارسلونا
تفريح و سرگرمي: کامپيوتر،تلويزيون،درس و ورزش
پاتوق: از هر زمان از هر مکان

از نگاه ديگران

نظري در مورد اين كاربر ارسال نشده است.


مشخصات
احمدرضانکوئي
وبلاگ : ازهر زمان ازهرمکان
پارسي يار : ازهرزمان،ازهرمکان،از
احمدرضانکوئي

نام: احمدرضانکوئي
جنسيت: مرد
استان محل سكونت: اصفهان
شهر: اصفهان
زبان: فارسي
تاريخ عضويت: 91/7/6
سن وبلاگ : 11 سال و 6 ماه و 29 روز

درباره خودم: باسلام خدمت بازديدکنندگان گرامي.به سايت من خوش آمديد و اميد وارم از اين مطالب نهايت لذت را ببريد.اين سايت با به روز کردن مطالب خود سبب مي شود تا سطح علمي شما تا حد بالايي ارتقا بيابد.اگر هم پيشنهاد يا انتقادي داريد در سايت بنويسيد يا آن را به ايميل:ahmadreza.nekooei@yahoo.com بفرستيد.
توضيح: مجموعه ي از هر زمان از هر مکان يکي از پربازديدترين و پر طرفدارترين سايت ها مي باشد.اين سايت با به روز کردن مصالب خود و با به کارگيري امکانات وقرار دادن مطالب مناسب از قبيل(عکس،مطالب علمي،تکنولوژي روز دنيا،مطالب پزشکي،دانلود فيلم و موزيک،دانلود نرم افزار و . . . )سبب شده تا شما بازديدکنندگان گرامي نهايت لذت را ببريد و سطح علمي شما تا حد بالايي ارتقا بيابد.
بهترين حرف: خنده از ته دل روحيه انسان را عوض مي کندشوخ طبعي موجب مي‌گردد بر حالات روحي روزانه خويش کنترل بيشتري داشته باشيم و بر فشار ناشي از مبارزه با سرطان غلبه کنيم. اين ويژگي حتي در ايام سخت و ناگوار هم باعث مي‌شود خوشبين و مسرور باشيم. اين حالت عاطفي مثبت‌ به شما کمک مي‌کند انعطاف‌پذيري لازم را براي رويارويي با مشکلات بعدي که در سر راهتان قرار خواهند گرفت، داشته باشيد. حتي مواقعي که دلتان نمي‌خواهد از رختخواب بيرون بياييد،يک خنده جانانه از ته دل نيروي زيادي به شما خواهد داد. اين مورد اهميت ويژ‌ه‌اي دارد، زيرا اکثر نفوسي که تحت درمان (سرطان) هستند احساس ضعف و ناتواني مي‌کنند. شوخ طبعي و خنده ابزارهايي هستند براي از بين بردن خشم و اضطراب بدترين روزهاي زندگيتان به علاوه، خنده موجب کاهش تنش در ماهيچه‌ها مي‌شود. هدف اصلي کليه روش‌هاي کنترل فشار، هم آرامش ماهيچه‌ها است و هم از بين بردن تنش رواني حاصل از قبض و گرفتگي آن. اين تکنيک‌ها به نحوي صريح، قدرت کاهش فشار و تنش را از طريق مزاح تاييد مي‌نمايد.


آخرين يادداشت وبلاگ

ParsiBlog.com ® © 2010