سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ازهر زمان ازهرمکان
بزرگترین سایت علمی و تفریحی
به سایت ما خوش آمدید

همواره مهاجرت کاربران از نسخه‌های قدیمی ویندوز جزو دغدغه‌ اصلی مایکروسافت بوده است. در ابتدای معرفی ویندوز ویستا، شرکت مایکروسافت یک شکست را تجربه کرد زیرا علاوه بر باگ‌های موجود، بسیاری از کاربران (به دلیل محدودیت سخت‌افزاری) نمی‌توانستند ویندوز ویستا را نصب و استفاده کنند به طوری که این روند تا زمان معرفی ویندوز 7 نیز تا حدودی ادامه داشت.


در زمان معرفی ویندوز 7، سخت‌افزارکامپیوتر‌های خانگی و لپ‌تاپ‌‌ها پیشرفت قابل توجهی داشت و تمایل کاربران با توجه به پیشرفت قابل توجه این ویندوز نسبت به ویستا و قوی‌تر شدن سخت‌افزار‌های موجود در بازار باعث شد که استقبال از ویندوز 7 بیشتر شود. توجه کاربران به این موضوع دلایلی مختلفی داشته و در مقطعی روند رو به رشد و استفاده از ویندوز 7 نسبت به ویندوز ایکس‌پی پیشی گرفت که گزارش آن را می‌توانید در این صفحه بخوانید. نگرانی از اینکه سخت‌افزارها جوابگوی ویندوز جدید نباشد یکی از مهمترین دلایل عدم تغییر نسخه ویندوز توسط کاربران بوده است.


پس از اینکه مایکروسافت تجربه‌ای را در رابطه با محدودیت سخت‌افزاری بسیاری از کاربران بدست آورد، تصمیم گرفته‌ است که در ویندوز 8 این اشتباه خود را تکرار نکند و به کمترین سخت افزار قانع باشد. طی اخبار منتشر شده کاربران می‌توانند با پردازنده یک گیگاهرتزی، رم یک گیگابایتی، 16 گیگ فضای خالی هارد دیسک و امکان اجرای DirectX 9. 0، ویندوز 8 را نصب کنند که این حداقل سخت افزار مورد نیاز است و با توجه به سخت‌ افزارهای فعلی کاربران، بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد. مایکروسافت به گونه‌ای عمل می‌کند که تا جای ممکن از تعداد کاربران ویندوز قدیمی و دوست داشتنی ایکس‌پی بکاهد.




موضوع مطلب :

یکشنبه 91 مهر 23 :: 4:29 عصر

درباره وبلاگ


باسلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی.به سایت من خوش آمدید و امید وارم از این مطالب نهایت لذت را ببرید.این سایت با به روز کردن مطالب خود سبب می شود تا سطح علمی شما تا حد بالایی ارتقا بیابد.اگر هم پیشنهاد یا انتقادی دارید در سایت بنویسید یا آن را به ایمیل:ahmadreza.nekooei@yahoo.com بفرستید.
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 30
  • بازدید دیروز: 14
  • کل بازدیدها: 207149
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
ویندوز 8 را با همان سختافزار مورد نیاز ویندوز 7 تجربه کنید! - ازهر زمان ازهرمکان

کلیه حقوق این وبلاگ برای ازهر زمان ازهرمکان محفوظ است