سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ازهر زمان ازهرمکان
بزرگترین سایت علمی و تفریحی
به سایت ما خوش آمدید

انسان خردمند (نام علمی: Homo sapiens) یا به زبان عامه انسان (یا بشر)، یک پستاندار دوپا از خانواده? انسان‌سایان است. مدارک به‌دست‌آمده از دی‌ان‌ای نشان‌دهنده? آن است که انسان‌های امروزی نزدیک به 200?000 سال پیش از آفریقا سرچشمه گرفتند، انسان‌هایی که دارای هوش تکامل یافته? بالا، توانا در تجزیه‌وتحلیل، زبان سخن گفتن، درون‌گرایی و احساسات بودند. این استعداد روحی همراه با یک بدنِ راست‌قامت با توانایی راه رفتن و بازوان آزاد برای گرفتن اشیا، انسان‌ها را قادر به رفتن به سفرهای طولانی و استفاده از هرنوع ابزاری که خود می‌ساخت، نمود.

انسان‌ها امروزه در تمامی نقاط جهان، با هر اقلیمی به‌جز قاره جنوبگان، ساکن شده‌اند. جمعیت انسان‌ها در زمین در سال 2011 به 7 میلیارد نفر رسید.

هوشیاری و افکار 
انسان موجودی است دارای قدرت حل مسئله، انسان می‌تواند مسائل، معما و فرمولهای ریاضی را حل کند اگر مسئله‌ای برای انسان پیش آید بسته به نوع(دشواری و آسانی مسئله) می‌تواند آن را حل کند. در طول زمان مسائل و مشکلات زیادی برای بشر پیش آمده و هر کدام درگیری‌های ذهنی را ایجاد کرده‌اند ولی انسان از بی جواب گذاشتن این مسائل و مشکلات کوتاه نیامده و با تلاش جدی در پی پاسخی برای آن کوشیده‌است. انسان با تدبیر و تلاش خود کوشیده تا هر روز زندگی بهتری نسبت به گذشته خود داشته باشد، این بهتر بودن زندگی بدین معنی است که هر روز دارای تکنولوژی بالاتر و رسیدن به آسایش بیشتر است. پس ماشینها دست سازی که بشر ساخته‌است کارهای او را انجام می‌دهد و خود به استراحت و آسایش بیشتر می‌پردازد.                                                                                                                زبان 

توانایی انسان برای انتقال مفاهیم، ایده‌ها و اندیشه‌ها از طریق سخن گفتن یا نوشتن یکی از توانایی‌های بی همتای انسان نسبت به گونه‌های دیگر است. بر خلاف روش‌های مکالمه دیگر پستانداران که محدود است، زبان انسان‌ها بسیار گسترده و آزاد بوده و استفاده‌های گونانی در موقعیت‌های مختلف دارد.                                                                                                                                                     لباس 
لباس یا پوشاک یکی از نشانه‌های بروز تمدن در انسان می‌باشد و هرچه انسان‌ها متمدن تر از گذشته می‌گردند لباس‌های مدرن تری بر تن دارند به گونه‌ای که لباس را می‌توان نشانه تمدن یک قوم برشمرد. هر گروه، فرقه و یا قوم از انسان‌ها بسته به مکان زندگی، آداب و سنن، سن و جنسیت خود لباس‌های متفاوتی بر تن دارند. لباس‌ها همچنین در مراسمهای مختلف به زیبایی آن‌ها افزوده و باعث ایجاد شور و نشاط در انسان‌ها می‌گردد.




موضوع مطلب :

پنج شنبه 91 مهر 20 :: 4:52 عصر

درباره وبلاگ


باسلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی.به سایت من خوش آمدید و امید وارم از این مطالب نهایت لذت را ببرید.این سایت با به روز کردن مطالب خود سبب می شود تا سطح علمی شما تا حد بالایی ارتقا بیابد.اگر هم پیشنهاد یا انتقادی دارید در سایت بنویسید یا آن را به ایمیل:ahmadreza.nekooei@yahoo.com بفرستید.
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 29
  • کل بازدیدها: 207492
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
انسان - ازهر زمان ازهرمکان

کلیه حقوق این وبلاگ برای ازهر زمان ازهرمکان محفوظ است