سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ازهر زمان ازهرمکان
بزرگترین سایت علمی و تفریحی
به سایت ما خوش آمدید

شیوه های ارتباطی از گذشته تا حال

1- نامه های پستی


باوجود روش های مدرن ارتباطات در دنیا ، به طور منظم نامه پستی هنوز هم یکی از قدرتمند ترین ابزار برای یک ارتباط غیر مستقیم نقش و جایگاه ویژه در بین مردم را دارد . با ید توجه داشته باشیم که نامه های پستی از یک قابلیت ویژه برخوردارند که می توان از آن به عنوان یک سند بهره جست .درگذشته نامه ها جایگاه خوب و عاطفی در زندگی مردم ایفای نقش می کردند و یکی از ابزار های مهم ارتباطی محسوب می شد .

2- تلفن ثابت

یکی از ابزار های ارتباطی غیر مستقم و کلامی رایج در دنیاست که می تواند نقش بسیار مهمی در ارتباط دوسویه داشته باشد .باوجود پهناور بودن کره خاکی این امکان برای همه مردم وجود دارد که بتوانند در سرتا سر دنیا ارتباط برقرار نمایند .

ضبط صدا توسط تلفن ثابت یکی از فرایند های پیام پست الکترونیکی است .که نشان می دهد زمانی که شما در منزل یا محیط اداره حضور ندارید این امکان وجود دارد که شما پیغام پستی خود را دریافت کنید .

3- دستگاه های فکس


یک ابزار ارتباطی غیر مستقیم و غیر کلامی که دارای تکنولوژی ارسال متن و تصویر در هر موقعیت جغرافیایی می تواند باشد . و شما برای این کار نیار به یک خط تلفن ثابت دارید تا بتوانید ارتباط برقرار نمایید امروزه از این ابزار بیشتر در محیط اداری و برای کسب و کار استفاده می شود . سرعت بالا و ارسال پیام متنی و تصویری از ویژگی ها این فناوری می باشد .

4- تلفن همراه - موبایل

تلفن همراه یکی از ابزار های ارتباط کلامی ، غیر مستقم و سیار می باشد ، تلفن همراه برای ارتباطات بر روی یک شبکه سلولی از یک سایت یا یک مرکز کنترل ماهواره ای هدایت می گردد برای درک بهتر از این موضوع به طور جداگانه به کارکردهای تلفن همراه می پردازیم .

ناگفته های این مطلب که باید جداگاه ارائه شود

1- روزنامه ها و مطبوعات

2- تلویزیون

3- رادیو

4- اینترنت

 




موضوع مطلب :

یکشنبه 91 آذر 12 :: 9:32 عصر

درباره وبلاگ


باسلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی.به سایت من خوش آمدید و امید وارم از این مطالب نهایت لذت را ببرید.این سایت با به روز کردن مطالب خود سبب می شود تا سطح علمی شما تا حد بالایی ارتقا بیابد.اگر هم پیشنهاد یا انتقادی دارید در سایت بنویسید یا آن را به ایمیل:ahmadreza.nekooei@yahoo.com بفرستید.
نویسندگان
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 18
  • بازدید دیروز: 39
  • کل بازدیدها: 207176
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
ارتباطات - ازهر زمان ازهرمکان

کلیه حقوق این وبلاگ برای ازهر زمان ازهرمکان محفوظ است